KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

Çağrı Merkezi Hizmetleri

28.07.2021 - ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ ÖĞRENCİLERİ YAZ STAJI

ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ ÖĞRENCİLERİ STAJLARINA BAŞLADI


Pandemi koşulları göz önüne alındığında hizmet kalitesinin önemi gün geçtikçe artmaktadır. Günümüzde Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında duyulan yetişmiş eleman ihtiyacı, verilen eğitim-öğretim aracılığıyla karşılanmaktadır. Paydaşların eğilimlerini belirleyen en önemli unsurların başında hizmetin kaliteli, müşteri memnuniyeti ve bağlılığı tüm sektörlerde öncelikli hedef haline gelmiştir. Dolaysıyla Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı bir kurum ve kuruluşta üretimden satış eylemine kadar uzanan temel İletişim-işletme sürecini koordine edebilecek, sektörün ihtiyaç duyduğu nitelikli insan gücünün yetiştirilmesine katkıda bulunmak üzere tasarlanmıştır. Bunu gerçekleştirmek ve teoriyi pratikle buluşturmak amacıyla staj uygulaması yapılmaktadır. Okulda öğrenilen teorik bilgilerin davranışa yansıması ve deneyim kazanılması için büyük önem taşımaktadır.

Bu sebeple Sütçü İmam Üniversitesi Pazarcık Meslek Yüksekokulu Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencileri, Türkiye'nin farklı yerlerinde (112 Acil Çağrı Merkezleri, Merkezi hekim Randevu Sistemi, ve bütün kamu ve özel sektör çağrı merkezleri) stajlarına iki grup şeklinde başladı. İlk grup 14 Haziran'da ikinci grup ise 5 Temmuz'da stajlarına başladı. Öğrencilerimizden güzel geri bildirimler almak bizi daha da motive etti. Başladıkları stajlarında öğrencilerimizin yanındayız. Güzel bir staj programı geçireceklerine inanıyor, bütün stajyer öğrencilerimize başarılar diliyoruz.





























SAYILARLA ÜNİVERSİTEMİZ

36109

Öğrenci

104355

Mezun

1282

Akademik Personel

2455

İdari Personel

272

Aktif Program

30

Öğretim Elemanı Başına Öğrenci

157869

Kütüphane Kaynağı