Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölüm Başkanı Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Öğretim Elemanı Mahmut ÖZÇELİK, staj yapan öğrencileri iş yerinde ziyaret etti. Çeşitli kamu ve özel sektör Çağrı Merkezinde staj yapan öğrencileri ziyaret eden ÖZÇELİK, teoride öğrenilen bilgilerin pekiştirilmesi için çağrı alma teknikleri, tele satış, çağrı merkezlerinde etkili iletişim yöntemleri ve ikna teknikleri konularında stajyer öğrencilere uygulamalı eğitim verdi. Teoride öğrenilen bilgilerin ancak uygulamada hayat bulduğuna dikkat çeken ÖZÇELİK, çağrı merkezlerinde staj yapan öğrencilerin çok önemli avantajlar elde ettiğini vurguladı. Staj yapan öğrencilerin önemli derecede yol kat ettiklerini ve daha da iyi olacaklarına inandığını belirtti.