KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

Çağrı Merkezi Hizmetleri

24.06.2019 - ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ ÖĞRENCİLERİ STAJLARINA BAŞLADI

ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ ÖĞRENCİLERİ STAJLARINA BAŞLADI


Hizmet kalitesinin öneminin gün geçtikçe arttığı çağımızda Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında duyulan yetişmiş eleman ihtiyacını, vereceği eğitim-öğretim aracılığıyla karşılanmaktadır. Hedef kitlenin/tüketicilerin eğilimlerini belirleyen en önemli unsurların başında hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti, tüm sektörlerde öncelikli hedef haline gelmiştir. Bu sebeple Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı bir kurum ve kuruluşta üretimden satış eylemine kadar uzanan temel işletme sürecini koordine edebilecek, sektörün ihtiyaç duyduğu kalifiye insan gücünün yetiştirilmesine katkıda bulunmak üzere tasarlanmıştır. Bunu gerçekleştirmek ve teoriyi pratikle buluşturmak amacıyla staj uygulaması yapılmaktadır. Okulda öğrenilen teorik bilgilerin davranışa yansıması ve deneyim kazanılması için büyük önem taşımaktadır.

Bu sebeple Sütçü İmam Üniversitesi Pazarcık Meslek Yüksekokulu Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencileri, Türkiye'nin farklı yerlerinde stajlarına başladı. Öğrencilerimizden güzel geri bildirimler almak bizi daha da motive etti. Başladıkları stajlarında öğrencilerimizin yanındayız. Güzel bir staj programı geçireceklerine inanıyor, bütün stajyer öğrencilerimize başarılar diliyoruz.

Ayrıca staj yapılan iş yerlerine, öğrencilerimize gösterdikleri ilgiden ötürü teşekkür ederiz.










SAYILARLA ÜNİVERSİTEMİZ

36109

Öğrenci

104355

Mezun

1282

Akademik Personel

2455

İdari Personel

272

Aktif Program

30

Öğretim Elemanı Başına Öğrenci

157869

Kütüphane Kaynağı